Po - Pá 8:00 - 17:00 hod So 8:00 - 12:00 hod

+420 605 285 081 +420 603 284 405

info@extera.cz

Napište nám

  • Úvod
  • Plné znění všeobecných podmínek

Plné znění všeobecných podmínek

1. Obecná pravidla

  • Tyto obchodní a dodací podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi společností EXTERA.CZ, Martin Malíšek, se sídlem E. Podgorného 149/20, 700 30 Ostrava-Dubina, IČ: 745 42 826, Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku ZÚJ: 546135 - Ostrava-Jih okres: CZ0806 - Ostrava-město (dále jen „Extera“) jakožto prodávající a jejími zákazníky, tedy jinými fyzickými a právnickými osobami (dále jen „Zákazník“) jakožto kupujícími. Ustanovení obchodních a dodacích podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a tyto podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Tyto obchodní a dodací podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi Exterou a Zákazníkem, není-li stanoveno jinak.
  • Extera si vyhrazuje právo tyto obchodní a dodací podmínky v budoucnosti jednostranně měnit či doplňovat, což Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím. Změna obchodních a dodacích podmínek je účinná jejich uveřejněním na internetových stránkách www.extera.cz. Smluvní strany jsou vázány zněním obchodních a dodacích podmínek platným a účinným ke dni uzavření kupní smlouvy. 
  • Zákazník je povinen seznámit se před nákupem s obchodními a dodacími podmínkami Extery. Vystavením objednávky Zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními a dodacími podmínkami, jsou Zákazníkovi jasné, zřejmé a srozumitelné a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní a dodací podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce Zákazníkem. 
  • K platnosti jiných obchodních a dodacích podmínek je vždy potřeba písemný souhlas Extery.

 

2. Obchodní nabídka

  • Obchodní nabídka Extery je určena pro všechny zákazníky.
  • Všechny ceny nacházející se v nabídce publikované na internetových obchodech jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH). Konečná kupní cena za zboží je vždy vyhotovena podle aktuální sazby této daně platné ke dni vystavení faktury.
  • Extera je oprávněna publikovat vedle tzv. akční katalogy tykající se krátkodobých nabídek, které můžou obsahovat speciální ceny odlišné od cen, které jsou uvedeny na internetových stránkách. Obdobně může Extera krátkodobé nabídky spojené s akčními cenami publikovat v internetovém obchodě. Doba trvání těchto krátkodobých nabídek je omezená dobou jejich platnosti, přičemž doba platnosti je vždy uvedena v příslušném akčním katalogu nebo v internetovém obchodě. Zákazník bere na vědomí, že učiněním objednávky přistupuje na nabídku platnou v okamžiku objednání, tedy v okamžiku doručení objednávky do společnosti Extera. Není-li publikována žádná krátkodobá nabídka, platí nabídka uvedená na internetu v aktuálně platném znění.
  • Extera může na základě individuální objednávky Zákazníka připravit speciální nabídku, tedy výše uvedeným není omezena možnost Extery uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  • Zákazník přistupuje na nabídku platnou v okamžiku objednání.
  • Zákazník bere na vědomí, že uvedení zboží v katalogu nebo internetovém obchodu není nabídkou ve smyslu občanského zákoníku. Objednávka Zákazníka má charakter návrhu na uzavření smlouvy, tedy nabídky ve smyslu občanského zákoníku.
  • Objednávky musí obsahovat množství a druh objednávaného zboží vč. kódu objednaného zboží podle katalogu Extery. Objednávky mohou být do Extery doručeny poštou, e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím internetu na webové stránce www.extera.cz.  
  • Extera potvrdí přijetí objednávky e-mailem, popř. jinou formou.
  • Extera si vyhrazuje právo rozhodnout o potvrzení objednávky, a to i pouze částečně, tedy Extera není povinna akceptovat objednávku Zákazníka a nepřebírá žádnou odpovědnost za nedodání zboží, tedyodmítnutí jakékoliv objednávky nebo její části.
  • Kupní smlouva je mezi stranami uzavřena potvrzením objednávky ze strany Extery Zákazníkovi. Za potvrzení objednávky se považuje potvrzení zaslané ve formě e-mailu, ale i potvrzení učiněné jinou formou. Automaticky zasílané oznámení o přijetí objednávky se nepovažuje za závaznou akceptaci objednávky. Zákazník bere na vědomí, že veškeré nabídky prodeje zboží jsou nezávazné a Extera není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 
  • V případě objednávky prostřednictvím webových stránek www.extera.cz jsou informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě. Zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky do Extery zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. 
  • Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory a další) si hradí Zákazník sám.

3. Objednávka / Vznik smluvního vztahu

  • Zákazník bere na vědomí, že uvedení zboží v katalogu nebo internetovém obchodu není nabídkou ve smyslu občanského zákoníku. Objednávka Zákazníka má charakter návrhu na uzavření smlouvy, tedy nabídky ve smyslu občanského zákoníku.
  • Objednávky musí obsahovat množství a druh objednávaného zboží vč. kódu objednaného zboží podle katalogu Extery. Objednávky mohou být do Extery doručeny poštou, e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím internetu na webové stránce www.extera.cz.  
  • Extera potvrdí přijetí objednávky e-mailem, popř. jinou formou.
  • Extera si vyhrazuje právo rozhodnout o potvrzení objednávky, a to i pouze částečně, tedy Extera není povinna akceptovat objednávku Zákazníka a nepřebírá žádnou odpovědnost za nedodání zboží, tedyodmítnutí jakékoliv objednávky nebo její části.
  • Kupní smlouva je mezi stranami uzavřena potvrzením objednávky ze strany Extery Zákazníkovi. Za potvrzení objednávky se považuje potvrzení zaslané ve formě e-mailu, ale i potvrzení učiněné jinou formou. Automaticky zasílané oznámení o přijetí objednávky se nepovažuje za závaznou akceptaci objednávky. Zákazník bere na vědomí, že veškeré nabídky prodeje zboží jsou nezávazné a Extera není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 
  • V případě objednávky prostřednictvím webových stránek   jsou informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě. Zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky do Extery zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. 
  • Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory a další) si hradí Zákazník sám.

4. Dodací podmínky

  • Extera zajišťuje dovoz objednaného zboží nabízeného v katalozích a na internetových stránkách, a to na území České republiky, kde bude při fakturaci zboží účtován poplatek za dopravné a balné ve výši 190,-Kč bez DPH(cena bude zvýšena o DPH podle aktuální sazby této daně platné ke dni vystavení faktury). Náklady na dovoz atypického zboží, které není uvedeno v Hlavním katalogu, akčních katalozích nebo v internetovém obchodě, budou upraveny individuálně na základě dohody mezi Zákazníkem a Extery.
  • V případě zásilek do 40 kg řidič přepravní služby dodá zboží za 1. dveře Zákazníka na udané dodací adrese. V případě těžkých (nad 40 kg) či velkoobjemových zásilek nebo zásilek vyžadujících použití zvláštního zařízení nebo spolupráce několika osob během vykládky, splní Extera svou povinnost zboží dodat tím, že zboží pouze vyloží z vozidla na místě dodání. Řidič přepravní služby dodá zboží na rampu Zákazníka, popřípadě na chodník před domem apod. Extera ani jím najatá přepravní služba standardně u těchto zásilek nezajišťuje donášku, stěhování do kanceláří, pater, sklepů, skladů apod. Má-li zásilka více než 500 kg nebo jeden kus více než 60 kg je příjemce povinen poskytnout zaměstnanci přepravní služby přiměřenou pomoc při vykládce. V případě potřeby je možné sjednat vynášku do vyšších pater, vykládku větších zásilek apod. jako placenou službu na čísle +420 605 285 081 nebo na e-mailu: info@extera.cz.
  • Zákazník bere na vědomí, že dodací lhůty uvedené na internetových stránkách www.extera.cz. jsou pouze orientační, a tedy pro Exteru nezávazné. Dodací lhůty jsou uvedeny s platností v okamžiku jejich vydání a na webové stránce www.extera.cz se mění dle aktuálních dohod s dodavateli. Tyto lhůty mohou být prodlouženy zejména v případě, že Zákazník objedná zboží v množství, které je vyšší než obvyklé, případně vyšší než celkové prodeje za předcházející rozhodné období (tímto obdobím je předchozí kalendářní měsíc), nebo půjde o produkt s výpadkem na straně dodavatele. Zejména v těchto případech může být zboží dodáno v jiné než obecné dodací lhůtě, která bude Zákazníkovi sdělena.
  • Extera dodává objednané zboží v pracovní dny v době od 8:00 –17:00 hod.
  • U objednávek skladového zboží s obecnou dodací lhůtou 24 hod bude zboží zpravidla doručeno následující pracovní den. To platí pouze v případě, že objednávka Zákazníka bude Exterou přijata v pracovní den do 15:00 hodin. O termínu dodání informuje Extera Zákazníka telefonicky nebo emailem, a to 1 pracovní den před doručením. 
  • Zákazník bere na vědomí, že veškeré dodací lhůty jsou pouze orientační a Extera neodpovídá za nedodržení uvedeného orientačního termínu dodávky. Dodací lhůty se mohou prodloužit zejména v případě neočekávaných, Exterou nezaviněných skutečností, jako např. neočekávané zásahy vyšší moci, stávky a další překážky, které se nedají Exterou ovlivnit. Toto platí i v případě, jestliže tyto okolnosti nastanou u dodavatelů Extery. Zákazník bere na vědomí, že s ohledem na orientační charakter dodacích lhůt neodpovídá Extera za jejich nedodržení, tedy Zákazník není oprávněn uplatňovat vůči společnosti Extera jakékoliv nároky z důvodu nedodržení těchto orientačních termínů, tedy Extera neodpovídá za jakékoliv škody vzniklé nedodáním zboží v tomto termínu. 
  • Zákazník je povinen při převzetí zboží potvrdit jeho převzetí na písemném dokladu. Neučiní-li tak, je Extera oprávněna odmítnout zboží Zákazníkovi předat. Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na Zákazníka okamžikem převzetí dodaného zboží.
  • Zákazník je povinen ihned při převzetí zboží od dopravce ověřit jeho množství a stav a případné zjevné vady zapsat do přepravního listu. Na případné pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
  • Dodávka zboží Zákazníkovi může být rozdělena na dodávky částečné, s čímž je Zákazník srozuměn a uzavřením smlouvy s tímto souhlasí.
     

5. Fakturace dodávek

  • Extera vystaví Zákazníkovi fakturu - daňový doklad.
  • Faktura bude doručena Zákazníkovi samostatně po dodávce zboží, a bude odeslána poštou či elektronickou poštou na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávce, s čímž Zákazník tímto výslovně souhlasí. 
  • Případné námitky proti obsahu faktury je třeba uplatnit písemnou formou a specifikovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do dvou týdnů od doručení. Pokud Zákazník v uvedené lhůtě nepodá žádné námitky, platí obsah dodacích listů, respektive faktur, za potvrzený.
     

6. Platební podmínky

  • Zákazník je povinen společně s kupní cenou zaplatit Exteře také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li výslovně uvedeno jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s balením a dodáním zboží.
  • Zákazník je povinen uhradit kupní cenu za dodané zboží bezhotovostním převodem na účet Extery uvedený na faktuře nebo v hotovosti při předání zboží. Termín platby určuje smlouva a je uveden na faktuře. Nebude-li stanoveno jinak, je Zákazník povinen uhradit kupní cenu nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží, tedy kupní cena je splatná do 14 dnů od převzetí zboží.
  • Extera si vyhrazuje právo požadovat po Zákazníkovi zálohu nebo platbu předem.
  • V případě prodlení Zákazníka s úhradou jakéhokoliv závazku vůči Exteře, je Extera oprávněna požadovat zákonné úroky z prodlení.
  • V případě bezhotovostního převodu se kupní cena považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky na účet Extery.
  • Zákazník bere na vědomí, že Extera je oprávněna předat své pohledávky za Zákazníkem k vymáhání třetí osobě.

7. Slevy 

  • Extera může poskytovat Zákazníkům slevy různého druhu, přičemž si vyhrazuje právo, poskytovat Zákazníkům rovněž tzv. smluvní slevy, tedy individuální slevy poskytované na základě dohody konkrétním Zákazníkům. Smluvní slevy není možné kombinovat s jinými slevami poskytovanými Exterou, tedy v případě nákupu již zlevněného zboží se uplatní pouze sleva smluvní.
  • Výše poskytnuté slevy je uvedena na faktuře.
  • V případě, že Zákazník uplatní v jedné objednávce více slev poskytovaných Exterou, vyhrazuje si Extera právo tyto slevy vzájemně nekombinovat a nekumulovat. V těchto případech bude Zákazníkovi poskytnuta pouze jedna z uplatněných slev, a to ta vyšší tak, aby to bylo výhodné pro Zákazníka.

8. Výhrada vlastnického práva

  • Vlastnické právo ke zboží přechází na Zákazníka teprve úplným zaplacením kupní ceny dle kupní smlouvy, tedy veškeré Exterou dodané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví společnosti Extera. Zákazník je povinen zboží řádně skladovat a případně dostatečně pojistit na vlastní náklady pro případ požáru, poškození vodou nebo krádeže apod.
     

9. Záruka za jakost

  • Nad rámec zákonné odpovědnosti za vady zboží upravené příslušnými právními předpisy poskytuje Extera Zákazníkovi záruku za jakost na dodané zboží po dobu 10 let, pokud v popisu zboží není uvedena jiná záruční doba. Tato záruční doba se však nevztahuje na zboží se stanovenou expirační lhůtou (tzn. lhůtou použitelnosti). U zboží s uvedenou expirační lhůtou je záruka poskytována, jen do doby uplynutí této lhůty.
  • Záruka běží od data převzetí zboží Zákazníkem.
  • Záruka se nevztahuje na:

o   vady zboží způsobené činností nebo nečinností Zákazníka nebo třetí osoby, poškození vzniklá porušením a používáním v rozporu s návodem k použití,

o   vady způsobené neodborným či nepřiměřeným zacházením Zákazníka popř. třetí osoby,

o   vady způsobené neodvratnou událostí (tj. např. živelnou událostí),

o   opotřebení vzniklé běžným užíváním výrobku.
 

10. Reklamace, záruční opravy

  • Zákazník je povinen zboží při jeho převzetí zkontrolovat, tedy zejména zkontrolovat správnost dodaných položek, jejich úplnost a případné viditelné poškození vzniklé přepravou. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je Zákazník povinen reklamovat písemně ihned. Zákazník je oprávněn odmítnout převzetí takové zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou nebo objednávkou. Pokud takto poškozenou zásilku Zákazník převezme, je nezbytné poškození popsat v písemném dokladu o převzetí zboží. Pokud tak neučiní, nemusí Extera případnou pozdější reklamaci uznat.
  • Uplatnění práv z vad dodaného zboží, tedy reklamaci, je Zákazník povinen učinit písemně a prokazatelně ji doručit poštou na adresu sídla společnosti Extera (E. Podgorného 149/20, 700 30 Ostrava-Dubina) nebo e-mailem reklamace@extera.cz
  • Extera převezme reklamované zboží od Zákazníka na vlastní náklady.
  • Nároky z vad dodaného zboží a lhůty pro vyřízení reklamace se řídí příslušnými právními předpisy v platné a účinném znění. Jde-li o Zákazníka – spotřebitele uplatní se rovněž úprava obsažená v zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  • Je-li Zákazníkem spotřebitel, o reklamaci rozhodne Extera v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady Extera vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se Zákazníkem, zejména v případě nutnosti obstarání náhradních dílů od zahraničního výrobce.
  • V ostatních případech (uplatnění nároku Zákazníkem, který není spotřebitel) vyřídí Extera reklamaci rovněž do 30 dnů od přijetí reklamace s tím, že při opravě nebo výměně oprávněně reklamovaného zboží se tato lhůta v případě nutnosti obstarání nezbytných náhradních dílů od zahraničního výrobce může přiměřeně prodloužit, o čemž bude Extera Zákazníka informovat.
  • V případě neoprávněné reklamace, tj. v případě, kdy Zákazník věděl nebo měl a mohl vědět, že Extera za vadu neodpovídá (např. z důvodu, že ji sám Zákazník způsobil),  je Zákazník povinen uhradit Exteře náklady za převoz zboží a veškeré další náklady, které Extera vynaložila v souvislosti s neoprávněnou reklamací, např. náklady na zpracování posudku apod.

11. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  • Zákazník - spotřebitel (tedy každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná) má právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne následujícího po převzetí zboží s tím, že obdržené zboží včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků souvisejících s touto objednávkou vrátí Exteře bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů, od oznámení odstoupení od smlouvy. Odstoupit od smlouvy lze písemně, a to doručením písemného odstoupení na adresu sídla společnosti Extera uvedenou v bodě 1. těchto obchodních a dodacích podmínek, nebo elektronickou formou, a to zasláním e-mailu na adresu reklamace@extera.cz. Náklady spojené s navrácením zboží nese Zákazník. Vrácení zboží může být provedeno osobním vrácením (předáním Exteře na adrese jeho sídla) nebo doručením zboží na vlastní náklady Zákazníka na adresu sídla společnosti Extera. Náklady na vrácení zboží nese Zákazník i v případě, že zboží nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou. Zboží vrácené Zákazníkem prostřednictvím dobírky nebude Exterou převzato. Zboží Zákazník doručí na adresu sídla společnosti Extera spolu s průvodním dopisem případně obsahujícím důvod pro odstoupení od kupní smlouvy (uvedení důvodu odstoupení není zákonem vyžadováno, tedy nemá vliv na platnost odstoupení, jedná se pouze o nástroj zkvalitnění služeb společnosti Extera) s uvedením čísla faktury a případně jiného způsobu pro vrácení platby, než který byl Zákazníkem použit pro provedení počáteční transakce za zboží. 
  • Zboží by měl Zákazník - spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, neopotřebené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že v případě, že bude vrácené zboží nekompletní, opotřebené či poškozené, vzniká Exteře vůči Zákazníkovi nárok na náhradu škody tímto jemu vzniklé a Extera je oprávněna uplatnit vůči Zákazníkovi kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží. Extera je oprávněna jednostranně započíst nárok na úhradu vzniklé škody proti nároku Zákazníka na vrácení kupní ceny, tedy může vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku.
  • Odstoupil-li Zákazník od smlouvy, vrátí mu Extera bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od obdržení odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od něj na základě smlouvy obdržel, a to včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Zákazníkem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání Prodávajícím nabízený), a to za použití stejného platebního prostředku, který byl Zákazníkem použit pro provedení počáteční transakce, pokud Zákazník výslovně neurčil jinak.
  • Zákazník může pro dopravu zboží zpět Exteře využít jeho služby zajištění zpětného svozu, a to za cenu 190,-Kč u zásilek do 40 kg, 500,-Kč u zásilek nad 40 kg. U zásilek nad 300 kg bude cena stanovena individuálně podle skutečného dopravného. Aktuální cenu dopravy pro nejvyšší váhovou kategorii Extera sdělí na čísle +420 605 285 081 nebo na e-mailu: info@extera.cz. Ceny jsou uvedeny bez DPH, tedy konečná cena za dopravu bude vždy zvýšena o DPH podle aktuální sazby této daně platné ke dni vystavení faktury.
  • Za poplatek prodlouží Extera lhůtu, ve které může Zákazník bezplatně vrátit dodané zboží bez udání důvodu ze zákonných 14 na 45 dnů. Zboží musí být v originálním obalu, nepoužité a nepoškozené, v takovém případě jej Extera odveze na vlastní náklady.
  • Je-li společně se zbožím poskytnut Zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi Exterou a Zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy Zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Zákazník je povinen spolu se zbožím Exteře vrátit i poskytnutý dárek.
  • Zákazník bere na vědomí, že dle zákona není mimo jiné možné odstoupit od smluv:

o   a) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, o b) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání Zákazníka nebo pro jeho osobu,

o   c) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

o   d) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které Zákazník z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

o   e) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

  • Extera si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě zcela zjevné tiskové chyby týkající se ceny nebo popisů výrobku v katalogu zboží.

12. Technická pomoc, montáž

  • V případě, že Zákazník jednorázově objedná zboží v celkové hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH, přičemž se zároveň bude jednat o zboží nezbytně vyžadující montáž, zajistí Extera buďto bezplatnou montáž tohoto zboží, nebo poskytne slevu 10% z ceny dodaného zboží s tím, že klient si zajistí montáž sám.
  • Extera poskytne Zákazníkovi potřebné informace nebo technickou pomoc.
     

13. Ochrana údajů, souhlas s odesíláním reklamy

  • Společnost EXTERA.CZ, Martin Malíšek se zavazuje, že veškeré osobní údaje kupujícího, které získala při jeho registraci a při jeho objednávce bude zpracovávat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Společnost Extera zpracovává osobní údaje v rozsahu:

-      jméno, příjmení, telefon, fax, mobil,  email, jde-li o kupujícího - fyzickou osobu;

-    název společnosti, IČ, DIČ, sídlo, telefon, fax,  jde-li o kupujícího – právnickou osobu; a to pouze za účelem vyřízení objednávky v souvislosti s plněním svých závazků vyplývajících ze smlouvy o koupi zboží, a v případě registrace zákazníka na základě jeho žádosti rovněž za účelem vedení databáze registrovaných zákazníků (a dále za účelem zkvalitňování péče o zákazníka spojeného s vyhodnocením provozu, funkce a hospodářských výsledků internetového obchodu společnosti Extera.). Kupující prohlašuje, že zasláním vyplněného formuláře souhlasí se zpracováním všech jeho osobních údajů poskytnutých společnosti Extera ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. v rozsahu a za účelem výše uvedeným.

  • Kupující není podle žádného obecně závazného právního předpisu povinen poskytnout společnosti Extera své osobní údaje ani udělit souhlas s jejich zpracováním; poskytnutí osobních údajů a udělení souhlasu s jejich zpracováním je zcela dobrovolné. Pokud se však rozhodne neudělit společnosti Extera souhlas se zpracováním svých osobních údajů, nebude moci být vyřízena jeho objednávka, případně rovněž  nebude moci být registrován v databázi zákazníků společnosti Extera.
  • Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány společností Extera výhradně pro vnitřní potřebu prodávajícího a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dodavatelé služeb, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro splnění smlouvy. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány automatizovaně vlastními zaměstnanci v elektronické podobě, nejsou sdíleny s aplikacemi třetích osob a jsou plně zabezpečeny proti zneužití.
  • Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Kupující je oprávněn se obrátit na společnost Extera prostřednictvím emailové adresy info@extera.cz. 
  • Kupující má rovněž právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli odvolat, a to na emailové adrese info@extera.cz.  
  • Pokud kupující zjistí nebo se domnívá, že společnost Extera provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li jeho osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat společnost Extera. jako správce osobních údajů o vysvětlení, požadovat, aby společnost Extera jako správce osobních údajů odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Žádosti se doručují na emailovou adresu info@extera.cz. Je-li žádost kupujícího shledána oprávněnou, společnost Extera jako správce osobních údajů odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů, případně se obrátit se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

14. Ostatní podmínky

  • Smluvní vztahy mezi Exterou a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, vztahují se na smluvní vztahy mezi Exterou a Zákazníkem – spotřebitelem rovněž veškeré právní předpisy upravující práva a povinnosti spotřebitelů. V případě kolize mezi těmito obchodními podmínkami a smlouvou, má přednost smlouva.
  • Zákazník a Extera berou na vědomí, že pro projednání veškerých sporů vyplývající z kupních smluv uzavřených mezi Zákazníkem a Exterou bude místně příslušný soud podle sídla Extery.
  • Pokud by některé zvýše uvedených ustanovení těchto obchodních a dodacích podmínek bylo neplatné nebo se neplatným stalo, nebude tím dotčena platnost zbývajících ustanovení.

 

EXTERA.CZ

© ARSYLINE 2024