Nákup u EXTERA.CZ se řídí plným zněním všeobecných obchodních podmínek.
Shrnutí nejdůležitějších obchodních podmínek:
Záruka 10 let
Na dodané zboží poskytujeme záruku 10 let (pokud není uvedeno jinak v popisu zboží, nevztahuje se na vady způsobené opotřebením nebo poškozením ze strany zákazníka). Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží.
Právo na vrácení zboží
Na vrácení či výměnu zboží máte právo do 14 dní od převzetí zboží v případě, že jste zákazník-spotřebitel (soukromá osoba). Vrácené zboží musí být uloženo v originálním obalu, rovněž musí být bez známek používání nebo montáže. Dobropis Vám bude vystaven obratem. Náklady na dopravu zboží, se kterým nejste spokojeni, hradí v plné výši kupující. Kupující může pro dopravu zboží zpět Exteře využít jeho speciální služby a to za cenu 300 Kč u zásilek do 40 kg, 600 Kč u zásilek nad 40 kg. U zásilek nad 300 kg bude cena stanovena individuálně podle skutečného dopravného.
Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zákazníky – firmy (právnické i fyzické osoby), které nakupují zboží za účelem podnikání.
Za poplatek prodlouží Extera lhůtu, ve které může jakýkoli zákazník nebo spotřebitel bezplatně vrátit dodané zboží bez udání důvodu na 45 dnů. Zboží musí být v originálním obalu, nepoužité a nepoškozené. V takovém případě jej Extera odveze na vlastní náklady.
Odstoupení od smlouvy
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Servis a reklamace zboží
Servis našeho zboží provádíme na celém území České republiky. V případě Vaší reklamace budeme postupovat vždy tak, abyste byli i přes vzniklý problém spokojeni. Případné reklamace řešíme okamžitou výměnou zboží při nahlášení reklamace do 14ti dnů od data prodeje. Náklady na dopravu zboží hradíme vždy my. Okamžitá výměna zboží není vyloučena ani v případě, kdy nám Vaši nespokojenost sdělíte později. V případě delší lhůty u servisní opravy strojů, manipulačních prostředků a podobně Vám můžeme v rámci našich možností zdarma zapůjčit náhradní zboží.
V případě reklamací zboží nebo vrácení zboží nás prosím kontaktujte:
Tel.: +420 603 284 405
e-mail: reklamace@extera.cz
Ihned po nahlášení vaší reklamace obdržíte e-mailem nebo faxem reklamační protokol. O průběhu a vyřízení Vaší reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Ceny na webu
Ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Celkový rozpis hodnoty objednávky a DPH uvidíte v průběhu objednávkového procesu.
Smluvní slevy
Zákazníci, kteří mají od Extery potvrzenou smluvní slevu, s touto slevou mohou nakupovat veškerý sortiment. V případě nákupu již zlevněného sortimentu se uplatňuje vždy pouze jedna ze slev (smluvní sleva, sleva na výrobku) a to ta vyšší tak, aby to bylo výhodné pro zákazníka. Slevy se tedy nekumulují.